SAYFA 68
4. Aşağıdaki cümlelerde boş bırakılan yerlere uygun kelimeleri yazınız.
• Servet–i Fünûncular SANAT İÇİN SANAT prensibini benimsemiştir.
• Servet–i Fünûn edebiyatında.AŞK, ÖLÜM, YALNIZLIK temalarına ağırlık verilmiştir.
• Servet–i Fünûncular Batı edebiyatı nazım şekillerinden SONE ve .TERZERİMA
kullanmıştır.
• Servet–i Fünûn Döneminde, Tanzimat Döneminde başlayan dilde sadeleşme çabaları SONA ERMİŞTİR.
• Servet–i Fünûn Döneminde ÖYKÜ ve ROMAN türlerinde teknik
bakımından olgunlaşmış eserler verilmiştir.
Etkinlik: Edebiyat ve sanat dergilerinin öğretici metin türlerinin gelişimine nasıl katkı sağladığını araştırınız (69. sayfadaki 1. etkinlik içindir.).
CEVABI İÇİN TIKLAYINIZ
Etkinlik: Hüseyin Cahit Yalçın, Mehmet Rauf ve Cenap Şehabettin’in hayatı ve sanatı hakkında bilgi edininiz (76. sayfadaki 3. etkinlik içindir.).
HEPSİ MADDELER HALİNDE TIKLAYINIZ...
Etkinlik: Servet–i Fünûncuların edebiyatımıza getirmek istediği yeniliklerle ilgili bir yazı hazırlayınız (76. sayfadaki 4. etkinlik içindir.).
4. Aşağıdaki cümlelerde boş bırakılan yerlere uygun kelimeleri yazınız.
• Servet–i Fünûncular SANAT İÇİN SANAT prensibini benimsemiştir.
• Servet–i Fünûn edebiyatında.AŞK, ÖLÜM, YALNIZLIK temalarına ağırlık verilmiştir.
• Servet–i Fünûncular Batı edebiyatı nazım şekillerinden SONE ve .TERZERİMA
kullanmıştır.
• Servet–i Fünûn Döneminde, Tanzimat Döneminde başlayan dilde sadeleşme çabaları SONA ERMİŞTİR.
• Servet–i Fünûn Döneminde ÖYKÜ ve ROMAN türlerinde teknik
bakımından olgunlaşmış eserler verilmiştir.
Etkinlik: Edebiyat ve sanat dergilerinin öğretici metin türlerinin gelişimine nasıl katkı sağladığını araştırınız (69. sayfadaki 1. etkinlik içindir.).
CEVABI İÇİN TIKLAYINIZ
Etkinlik: Hüseyin Cahit Yalçın, Mehmet Rauf ve Cenap Şehabettin’in hayatı ve sanatı hakkında bilgi edininiz (76. sayfadaki 3. etkinlik içindir.).
HEPSİ MADDELER HALİNDE TIKLAYINIZ...
Etkinlik: Servet–i Fünûncuların edebiyatımıza getirmek istediği yeniliklerle ilgili bir yazı hazırlayınız (76. sayfadaki 4. etkinlik içindir.).
Yorum Gönder