0

Üniversite öğrencisiyim yurt dışına seyahate çıkmak istiyorum. En çok da Londra’yı görmek istiyorum, yalnız pasaportum yeni alacağım için, İngiltere vizesi diğer vizelere göre daha farklı olup ülke ye puan üzerinden girebiliyormuşuz. Yani Londra vizesi hazırlamak ayrı zahmet, uygun Londra Uçak Bileti bulmak ayrı dert, önce bütçeme göre Londra Uçak Bileti bulmak gerekir.

Londra ya gitmek için birazda finans gücün olması lazım, bu yüzden uygun, İstanbul Londra Uçak Bileti bulmam benim için önemli, o bileti bulamazsam Londra benim bu seyahatim için geri de kalabilir. Ve aklımdan çıkarmam gerekir. İstanbul Londra Uçak Bileti bakmaya başladım her gün uçak bileti satan firmaların internet sayfalarına girerek fiyatlarını kontrol etmem gerekir.
Kampanyaları takip etmem gerekir. Bunun içinde www.alobilethatti.com internet sayfasını tercih ettim. Güncel kampanyalar giriliyor. Ve yeni kampanyalarda bana mail atıyor, buda kampanyaları takibimi güçlendiriyor.

İnternet sitesinden sadece gidiş için değil dönüş içinde uygun Londra İstanbul Uçak Biletini bulmam için sayfada listeleyerek bana faydalı oluyordu, fiyatları da kıyaslama yaparak her iki bilet için araştırma yapmış oluyorum. Takibim meyve vermeye başladı ve kampanya yakaladım, hemen vize işlemlerine başladım, çünkü kampanyalarında biletleme tarihleri vardı, kampanyalı Londra İstanbul Uçak Biletini kaçırmamam gerekiyordu. Vize için gereken belgeleri araştırdım ve pasaport için randevu aldım. Vize evraklarımı tamamlarken eksik olmaması için danışmanlık bürolarına gittim ve onlardan da bilgi aldım evraklarımı onlarının istedikleri doğrultuda düzenledim. Tek eksik pasaportum kalmıştı. Randevu tarihi geldiğinde başvurumu yaptım ve üç gün sonra kargo ile gönderdiler. Tüm evraklarımla beraber tekrar danışmanlık bürosuna gittim. Eksik veya fazla evrakları ayarladıktan sonra vize başvurusu yaptım. Onayını ve puantajını beklemekteyim.

Yorum Gönder

 
Top