0

Anneler Günü Kutlama Programı , Anneler Günü Kutlama Programı indir. Anneler Günü Kutlama Programı

BÜYÜKKILIÇLI İLKÖĞRETİM OKULU 2012-2013 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI

ANNELER GÜNÜ PROGRAMI

Hayat başıma papatyalarla işlenmiş bir taç taktı… Papatyaların her birinde sevgi var, emek var, şefkat ve süt kokusu var… Anne, bu tacın adı. Papatyalarla süslü, gülücüklerle birbirine tutunmuş, kollayan, koruyan en kıymetli hazine; anne…
Kutlama programının akışını sunuyorum arz ederim.

·         Günün önemini belirten konuşma,

·         Şiirlerin okunması.

·         Yazıların okunması.

·         Slaytların izlenmesi


Anneciğim seni ben,
Çiçeklerden, yemişten,
Sarı saçlı bebekten,
Canımdan çok severim.

Okulumuz8-A öğrencilerinden Mutlu ERSAVAŞ’ı günün anlam ve önemini belirten konuşmasını yapmak üzere kürsüye davet ediyorum.

Gitme anne hep yanımda kal,
Beni kollarına al,
Pembe gülden daha al,
Yanağından öperim.

6-A sınıfı öğrencilerinden Seçil ÇALIŞIR kendi yazdığı “Nerdesin Anne”   adlı şirii okuyacak.

Bekle beni anneciğim
Bir gün sana döneceğim
Pamuk gibi ellerinden
Doya doya öpeceğim

4-A sınıfı öğrencilerinden Aysun GÜNDOĞDU  “Yağmur Gözlüm” adlı şiirini okuyacak.

Demet demet çiçeklerle
Lâle menekşe güllerle
Aydınlı k bir gelecekle

Annem sana geleceğim

5-A sınıfı öğrencilerinden Ece KIR  “Annenin Fedakarlığı” adlı yazıyı okuyacak.

Sanma bu gurbeti sevdim
Yaşamadım her gün öldüm
Rüyamda hep seni gördüm
Annem sana gelececeğim

2-A öğrencilerinden İrem PITIRLI “Anneme Mektup” adlı şiiri okumak
üzere buraya davet ediyorum.

Ne şirindir senin sözün
Yeter ağlamasın gözün
Bitsin artık çile hüzün
Annem sana döneceğim

1-A sınıfı öğrencilerinden Göksu ÇİLİNGİROĞLU  “Annem” adlı şiiri okuyacaktır.

Güneş yüzlü,altın kalpli
Ağır başlı ,tatlı dilli
Meleklerin eşi sanki
Sensin benim güzel annem

“Sol Yanım Acıyor Anne” adlı şiiri slayt şeklinde izliyoruz.

Açan çiçek,çağlayan su
Gülümseyen engin duydu
Evimizin mutluluğu
Sensin,benim güzel anneeem

“Anneciğim” adlı slaytı Azra YETER eşliğinde dinliyoruz.

Sunucular: Yağmur TURAN
Miraç YILDIRIM

                        Güray KARAGÖZ                                                  
                        Türkçe Öğretmeni

Yorum Gönder

 
Top