0

7. Sınıf Türkçe 2. Dönem 2. Yazılı 2012-2013 Bep, 7. Sınıf Türkçe Bep 2. Dönem 2. Yazılı Soruları 2012-2013 , 7. Sınıf Türkçe 2. Dönem 2. Yazılı 2012-2013 Bep indir. 2012-2013

2012-2013 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BÜYÜKKILIÇLI ORTAOKULU 7-A SINIFI TÜRKÇE DERSİ (BEP)                  2.DÖNEM  2.YAZILI SORULARI

          BEN ÇOCUĞUM
Bir bilseniz ne yaptım?                    Gökkuşağından ipim.

Yıldızlarla tanıştım.                           Hoplar zıplar dururum.

Birkaçını toplayıp                              Nasıl olur demeyin,

Saçlarıma taç yaptım                        Çünkü ben çocuğum

                                                                           TEZCAN ÖZBEY

 S.1. Çocuk ne yapmış?
       ……………………………………………………………………………………………


S.2.  Çocuk topladığı yıldızları ne yapmış?

        ………………………………………………………………………………………………


S.3. Çocuğun ipi nedir?

………………………………………………………………………………………………


S.4. Aşağıdaki cümlelerde hareket  ve işi bildiren kelimelerin altını çiziniz.

        Ali bugün gelmedi.

       

        Ödevimi yaptım.


         Hasan gitti eve.

      

         Ahmet çok ağladı.


S.5. Aşağıdaki cümlelerde hareket  ve işi yapan kelimelerin altını çiziniz.

       

         Filiz okula geldi.

          

          Mustafa ödevini yapmadı.


         Barış çok konuşuyor.


          Çiğdem soruları cevaplıyor.



Not: Her soru 20 puandır.

BAŞARILAR!
 Süre: 40 dakika
Güray KARAGÖZ                                                  
 Türkçe Öğretmeni

Yorum Gönder

 
Top