0

Eğitim ve öğretim hayatımızın olmazsa olmaz kısımlarından biridir. Güzel bir hayat, güzel bir düşünce sistemi üzerine kurulur. Güzel düşünce sistemleri ise kuşku yok ki eğitim ile kurulur. Eğitimin en önemli parçası öğrencilerdir. İyi öğrenciler, ancak iyi eğitim şartları oluşturulursa kendilerini yeterince ortaya koyabilirler. Genel olarak eğitim ortamı dediğimiz şey de işte budur. Öğrencilerin hazır bulunuşlarını artırıcı önlemler almak, her öğreticinin ve öğretici kurumun en temel görevidir.

Bizler öğretmenlerimiz ve öğrencilerimiz için kalıcı öğrenmeyi teşvik edecek gerçek eğitim ortamları hazırlamaya çalıştık. Öncelikle gerekli olan şey, bilginin en güzel şekilde verilmesidir. Bu da örgün, yani yüz yüze eğitimden geçer. Ancak yüz yüze alınan bilgilerin, kalıcı öğrenme için tekrarı şarttır. Tekrar ise genelde eğitim ortamının dışında, öğrencinin evinde, çalışma odasında oluyor. O halde gerekli olan eğitim ortamını öğrencinin ayağına getirmek diye düşündük. Ve nihayet getirmeyi başardık da!

Birbirinden güzel video dersler hazırlayarak öğrencilerimizin ayağına getirdik. Her sınıf ve seviyeye uygun dersler video dersler kategorilerimiz de mevcuttur. Birinci sınıftan, lise son sınıfa kadar ve hatta Aöf dersleri de dahil, gerçekten kaliteli bir platform oluşturduk. Sbs, Ygs, Lys sınavları üzerine dersler, öğrencilerin hizmetine zengin bir şekilde sunulmuştur. Sbs için matematik, sosyal bilgiler, fen ve teknoloji, ingilizce video dersleri hazırlanmıştır. Ygs ve Lys içinde sınav müfredatına uygun tüm video dersler, konu konu eklenmiş ve kaliteli bir öğrenme ortamı oluşturulmuştur. Dershaneye giden öğrenciler, ders tekrarı yapabilmekte, örgün eğitim öğrencileri bilgilerini pekiştirebilmekteler.

Daha sonra soru çözme üzerine yoğunlaşarak, test çözme, bilgileri kontrol etme, öğrenme sonrası kaliteli dönüt alma gibi konular üzerinde durduk. Sonuç olarak bir test çözme bölümü oluşturduk. Bu bölümde her ders için, her seviyeye uygun testler hazırladık. Öğrencilerimiz sitemize girdiğinde en kolay bir şekilde aradığı kategoriye ulaşıp, okulda aldıkları bilgileri kontrol etmek ya da sınavlara hazırlanmak amacıyla soru çözebilmekte, kalıcı öğrenmeyi sağlayabilmekteler. Bu testler birinci sınıftan başlamakta, sekizinci sınıfa kara ilkokul ve orta okul müfredatını kapsamaktadır. Aynı zamanda Lys ve Ygs üzerine lise kısmına hitap eden testler de oluşturulmuştur. Bununla sınırlı kalınmamış, hayatın tüm kısımlarında karşı karşıya kalınacak cir çok sınava yönelik online testler hazırlanmıştır.

Özel güvenlik ile ilgili çıkmış sorulardan hazırlanmış silah bilgisi ve özel güvenlik testleri, ehliyet sınavı için trafik, ilkyardım ve motor testleri bulunmakta. Bir çok arkadaşımızı ilgilendiren Kpss sınavına yönelik de, genel yetenek ve genel kültür testleri hizmete sunulmuştur. Açık öğretim testleri de unutulmamış ve maliye, işletme ve iktisat alanına ait testler sitemize eklenmiştir.

Bilgi paylaşıma tek yönlü olmamalı diye düşündük. Nasıl ki bizler sizler için bir çok bilgi ve belgeyi kullanıma ücretsiz ve karşılıksız sundu isek, sizler de kendinizi ifade edebilmeli ve bilgilerinizi sistemimiz üzerinden özgürce paylaşabilmelisiniz. Bu fikri desteklemek ve eğitimde çeşitliliği artırmak için, bir eğitim forumu oluşturduk. Forumumuz yeni olmakla birlikte, yoğun olarak kullanıma açılacak ve sınırsız bilgi paylaşımı bu platform üzerinden gerçekleşecektir. Her sınıf düzeyine ve derslere ait kategorilerin bulunduğu eğitim forumumuzda,  sınav haberleri, kaynak paylaşımları, gündeme dair seviyeli haberler ve yorumlar paylaşılacaktır.

Sitemizi sizlere kısaca tanıtmaya çalıştık. Sizler de sitemizi ziyaret etmek ve bu bilgi hazinesinden sınırsızca ve en önemlisi ücretsizce faydalanmak istiyorsanız, lütfen ziyaret ediniz.

Yorum Gönder

 
Top